Onlangs heb ik bij u voor zowel mijzelf als mijn partner een abonnement afgesloten. Wij hadden een abonnement bij Tele2 waar we op zich zeer tevreden over waren. Maar omdat we voor langere tijd op reis zouden gaan, waarbij we overigens wel regelmatig terug komen naar Nederland, wilden we voor de tussentijd graag een wat goedkoper flexibel abonnement of prepaid abonnement.
We gebruiken deze nummers zakelijk dus het is van belang dat we de nummers behouden. Tele2 had hiervoor geen aantrekkelijke mogelijkheden.
Ik heb met de klantenservice gebeld, de situatie duidelijk uitgelegd en simpel bleek wel een goede aanbieding te hebben waarbij ik eenvoudig mijn abonnement kon vergroten en verkleinen wanneer noodzakelijk (via de simpel app). Alles leek eenvoudig en flexibel.
Ondertussen zijn wij in Bangkok en krijg ik een email met de mededeling dat ik voor de overstap in verbinding moet zijn met een Nederlands netwerk. De medewerker heeft hier destijds niets over medegedeeld waardoor ik in de veronderstelling was dat ik de toegestuurde chips mee kon nemen op reis en op het moment dat ze in zouden gaan kunnen gaan gebruiken.
Welke oplossingen zijn er voor dit probleem?
Kan Simpel wellicht de simkaarten activeren?
Met vriendelijke groet
W vd akker
Beste antwoord door Astrid
Bekijk origineel