Beantwoord

Telefoonnummer behouden met overstappen

  • 12 February 2019
  • 2 reacties
  • 1081 Bekeken

Badge
kun je je eigen telefoon nummer behouden?
icon

Beste antwoord door Ilan 14 February 2019, 10:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo,

Welkom op onze community!

Ik ga er even vanuit dat je naar Simpel wilt overstappen.

Je kunt als je contract bij je huidige provider is afgelopen altijd je nummer behouden. Kies bij je bestelling voor nummerbehoud en wij regelen de rest!
Lees hier meer over hoe nummerbehoud werkt.

Als je voor 1 maart overstapt, maak je ook nog eens gebruik van de Eurokrakers actie! 🙂

Groet,
Ilan
Badge
Naar Simpel toe kun je nummer makkelijk meenemen, vertrekken bij Simpel is echter een ander verhaal:

Afgelopen september heb ik een abonnement afgesloten bij Simpel op mijn bestaande 06-nummer (06 XXX XX XXX). De afgelopen maanden ben ik erachter gekomen dat Simpel en ik niet bij elkaar passen (slecht netwerk (vaak 3G verbinding rondom Amsterdam), slechte helpdesk / ondersteuning en het abonnement past niet bij mij qua gebruik).

Vanochtend heb ik contact gezocht met de klantenservice met als doel het contract te beëindigen, resterende looptijd af te rekenen en over te stappen naar een andere aanbieder. Ik ben dus bereid de financiële consequenties van vroegtijdig beëindigen voor mijn rekening te nemen. Wat nu blijkt is dat Simpel mijn 06-nummer (en daarmee samenhangend sociaal- en zakelijk netwerk) in feite gijzelt tot aan het einde van de looptijd. Ik ben oprecht sprakeloos dat anno 2019 een dergelijk dramatisch verdienmodel nog bestaat in Nederland.

Mischa

Reageer