Beantwoord

Abonnement verlengen

  • 24 February 2021
  • 3 reacties
  • 1140 Bekeken

Badge

ik zag een actie bij 10 euro abonnement krijg je 8 gb internet, mijn contract loopt af ik wil het verlengen ik heb nu 4 gb internet. krijg ik bij het verlengen ook 8 gb internet?het stast nu op naam v vriendin ik wil het op eigen naam zetten en verlengen als ik ook 8 gb internet krijg

icon

Beste antwoord door Karin303 24 February 2021, 21:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

https://www.simpel.nl/contract-overname

 

Je kunt eerst het contract via een formulier op jouw naam zetten en dan verlengen met de dubbele data...

Badge

Mijn tussenpersoon heeft nu namens mij de contractovername geregeld ik krijg binnen 5 dagen bevestiging v simpel staat er, krijg ik daar nu ook te zien dat mijn internet 8 gb is nu bij verlenging? ook vragen ze mijn vriendin op wiens naam het tot nu stond om mijn id gegevens terwijl dit al gister door mijn contactpersoon ook gedaan is, als mijn contractovername nu geregeld is hoeft mijn vriendin nu toch niet mijn id te sturen?

Reputatie 4
Badge +8

Hi @comeasyouare,

Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen!

Na het indienen van het contractovernameformulier en de bijbehorende documenten ontvang je van ons eerst een bevestiging dat we het verzoek hebben ontvangen. Vervolgens sturen we nog een e-mail wanneer de contractovername geregeld is. Bij een contractovername wordt verder geen abonnement verlengd. Nadat de contractovername verwerkt is, kan je via het Mijn Simpel account van het abonnement zelf het abonnement verlengen in het tabblad ‘abonnement’.

Groetjes,

Phil

Reageer