Beantwoord

Wijzig overstap datum

  • 23 December 2021
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb gekozen voor het verzetten van de overstap van nummerbehoud omdat ik nog beltegoed heb, het beltegoed kan ik gebruiken tot de datum van overstap toch? Mijn 1e maand gaat ook dan pas in toch dus niet op 29 december maar 20 januari. 

icon

Beste antwoord door Snowboard 25 December 2021, 20:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @comeasyouare,

Leuk dat je naar ons overstapt, welkom alvast!

Op de overstapdatum wordt je telefoonnummer overgezet naar ons. Op het moment dat de overstap in gang wordt gezet, vervalt de verbinding op je andere simkaart en is die simkaart vanaf dat moment ook niet meer bruikbaar. Dat is het moment waarop je de Simpel simkaart in je telefoon kan plaatsen en vanaf dan maak je gebruik van je Simpel abonnement. Je eerste maand begint dan ook.

Ik wens je fijne feestdagen toe! :christmas_tree:

Groetjes,

Phil

Reputatie 6

Hoi, ik heb gekozen voor het verzetten van de overstap van nummerbehoud omdat ik nog beltegoed heb, het beltegoed kan ik gebruiken tot de datum van overstap toch? Mijn 1e maand gaat ook dan pas in toch dus niet op 29 december maar 20 januari. 

@comeasyouare

Zolang je huidige simkaart werkt kun je je beltegoed gebruiken. Je krijgt van de nieuwe provider te horen wanneer je nummer wordt overgezet. 

Wanneer je huidige simkaart niet meer werkt kun je inderdaad de nieuwe simkaart in je telefoon plaatsen. Probeer je beltegoed zo goed mogelijk op te maken.

Fijne kerst en een goed Nieuwjaar. 

Reageer