Beantwoord

Aanmelden lukt soms niet

  • 19 March 2021
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

De laatste tijd gebeurt het regelmatig dat ik niet kan aanmelden op mijn telefoon. Ik voer dan de code in maar ik blijf in het aanmeldscherm hangen. Als ik dan de simkaart eruit haal en weer terug doe dan lukt het wel om aan te melden. Kan dit aan de simkaart liggen of ligt het eerder aan de telefoon?

icon

Beste antwoord door Phil 22 March 2021, 14:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @apriethoff,

Dat lijkt me inderdaad een goed plan! 

Mocht je vooralsnog problemen blijven ervaren met de simkaart (gaan we  natuurlijk niet vanuit), kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

Succes!

Groet,

Mila

Badge

Bedankt voor de reacties. Het zou me ook niet verbazen als  het aan de telefoon ligt want ik heb al een tijdje problemen met dit toestel. Daarom heb ik besloten om een nieuw toestel aan te gaan schaffen.

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @apriethoff,

Dit klinkt inderdaad als een toestel gerelateerde situatie. Na het ontgrendelen van de simkaart dient de telefoon namelijk verder te gaan met het opstarten. Als de oorzaak in de simkaart zit, dan moet het eigenlijk ook nagenoeg altijd naar voren komen wanneer je de simkaart wilt ontgrendelen. Je kan dit overigens testen door jouw simkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken wat er gebeurt.

Groetjes,

Phil

Reputatie 6

Ik vermoed dat de telefoon de oorzaak is.

Reageer