Beantwoord

Abonnement verlengen met dubbele data

  • 10 March 2021
  • 4 reacties
  • 601 Bekeken

Hoi goedenavond ik heb feb het nieuwe abbonement in laten gaan ben al hele veel jaren klantnr

c**** bij simpel

heb nu 6 gb voor 10 euro ik dacht dat is 1 gb  meer  of 2 gb dat weet ik niet meer ik dacht doen .

Maar nu als je een nieuw abbonement afsluit krijg je 8 gb en kost 10 euro waar gaat het hier mis

Vindt dit weer een beetje vreemd

 

Mvg Yvonne

icon

Beste antwoord door Karin303 10 March 2021, 20:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Simpel heeft regelmatig acties en momenteel looptcde actie dubbel data....Er gaat dus  niets mis maar er is een speciale aanbieding voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten die mogen verlengen

Reputatie 3
Badge +8

Hi @j.j.vandelden1,

 

Dat is afhankelijk van het bundel dat je op dit moment gebruikt en het bundel dat je wilt kiezen. De deals zijn vrijwel altijd beter én goedkoper! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Ykunze,

Welkom op onze community!

I.v.m. je privacy heb ik je klantnummer afgeschermd.

Het is fijn om te lezen dat je hebt verlengd, wat @Karin303 aangeeft is echter wel correct. Er komen regelmatig nieuwe acties waar nieuwe- en bestaande klanten die kunnen verlengen, gebruik van kunnen maken. Omdat de bedenktijd van je verlenging reeds is verstreken kom je niet in aanmerking voor de huidige actie.

Zes maanden vóór einddatum van je contract kan je opnieuw verlengen en gebruikmaken van de acties die er op dat moment gelden.

Groet,

Mila

Als ik mijn abonnement verleng krijg ik dan een beter abonnement of goedkoper?

Reageer