Beantwoord

Account

  • 17 March 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Goede dag, 

 

Ik zit in het buitenland en ben mijn simkaart verloren. Nu had ik ooit een account op mijn simpel, maar ik heb een al best lang een nieuwe mail. Ik kom mijn account dus niet in. Ook weet ik mijn klantnummer niet. Heeft iemand een idee hoe ik zsm een nieuwe simkaart met nummerbehoud kan aanvragen? 

icon

Beste antwoord door Janine 20 March 2023, 09:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Sanae Mouch,

Wat vervelend dat je jouw simkaart bent verloren in het buitenland.

Super onhandig natuurlijk! Allereerst is het van belang om jouw e-mailadres te corrigeren, hiervoor kan je het volgende formulier invullen. Wanneer dit gewijzigd is kan je de inloggegevens van Mijn Simpel resetten en weer op je account komen. Om in de tussentijd een nieuwe simkaart te bestellen, kan je contact met ons opnemen. Zoals @Karin303 aangaf, versturen we inderdaad geen simkaarten naar het buitenland. Ook moet de simkaart in Nederland geactiveerd worden. Stel je bent nog in het buitenland, dan zal iemand hier je simkaart dus moeten activeren voordat de sim op de post naar jou kan worden verstuurd. 

Ik hoop dat je reis verder super leuk is!

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reputatie 6
Badge +9

Kontakt opnemen met de klantenservice lijkt me de enige manier. Zij hebben toegang tot je gegevens.Je weet je telefoonnummer nog? Maar Simkaarten naar het buitenland versturen wordt niet gedaan door Simpel

Reageer