Beantwoord

activatie simkaart onmogelijk?!

  • 26 June 2021
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Onlangs heb ik een nieuwe simkaart aangeschaft zonder nummerbehoud (met een nieuw bijbehorend tel. nr dus) maar deze lijkt onmogelijk geactiveerd te kunnen worden. Volgens de instructies op de website moet ik een account aanmaken om de kaart te kunnen activeren maar als ik dan vervolgens wil inloggen op mijn reeds aangemaakte account dan krijg ik een foutmelding dat de combinatie tussen mijn mail en tel nr niet wordt herkend of onjuist is??! en dat terwijl ik op het juiste emailadres wel degelijk een bevestigingsmail heb ontvangen met daarin het juiste tel nr ??????

Huh wat???:fearful: en nu begrijp ik er dus helemaal niks meer van en dat terwijl de klantenservice een klein uurtje geleden gesloten is en volgens mij op zondag überhaupt niet bereikbaar is voor evt back-up. 

Iemand enig idee wat ik nu nog kan ondernemen om dit weekend toch nog enig plezier te hebben van mijn simkaart? 

icon

Beste antwoord door Mila 28 June 2021, 15:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Beste @av1488,

Welkom op onze community en uiteraard wederom welkom bij Simpel!

Is het inmiddels gelukt? De inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig, het kan zijn dat je daardoor niet de juiste gegevens gebruikte en daardoor niet kon inloggen. 

In deze topic legt mijn collega uit hoe je de simkaart kan activeren. Hopelijk is het niet meer van toepassing, maar voor het geval dat, kan je op deze topic teruglezen hoe je weer toegang krijgt tot de Mijn Simpel pagina. 

Succes!

Groet,

Mila

Reageer