Beantwoord

al 6 weken geen activatie


Reputatie 2

Ik ben nu al 6 weken en 4 SIM kaarten en een nieuw toestel verder. 

En Simpel kan me niet activeren heb kruistesten gedaan, foto's gestuurd,instellingen gedaan. 

Alles en geen 1 van deze club weet hoe mij te activeren. 

Ik ben winkels van andere provider geweest, telefoon winkels en ze zeggen allemaal het zelfde het ligt aan Simpel.

Hoe is het mogelijk dat een telefoon maatschappij waar ik al jaren lang abonnement heb niet mijn 06 nummer kan heractiveren .

En niemand van de TD zou dit zogenaamd kunnen oplossen. 

Andere providers zeggen allemaal het is 1 minuut werk.

Waarom doet Simpel hier 6 weken over ????

 

R.Groenendaal 

icon

Beste antwoord door Snowboard 11 March 2023, 08:51

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Goudzoeker

Jammer om te lezen dat wij het probleem niet sneller konden oplossen. Dit is natuurlijk niet de werkwijze waarop wij normaal gesproken op werken.
Ik kan dan ook niet inzien waar het precies mis is gegaan. Onze oprechte excuses hiervoor! 

Wel fijn om te weten dat je inmiddels weer bereikbaar bent bij een andere provider zoals het hoort. 

Ondanks de situatie hoop ik vooralsnog dat je veel plezier hebt gehad met jouw abonnement bij Simpel. 


Groetjes, Noor 
Simpel

Reputatie 6

Dat is goed om te horen Goudzoeker.

Gelukkig is bij overstappen (met nummerbehoud) geen sprake van opzeggen geweest door jou maar door je nieuwe provider

Reputatie 2

Zo ben overgestapt naar een andere Provider en werd daar zonder probleem geactiveerd .

Zelfs nog een groter GB hoeveelheid en zelfde kosten .

Wel heel apart dat Simpel in ruim 7 weken Mij nooit kon heractiveren .

Reputatie 6

Dus je 06 nummer ben je kwijt. 

Reputatie 2

Ik heb mijn abonnement/contract opgezegd bij deze club .

Mij niet kunnen heractiveren na 7 weken zonder netwerk verbinding is bij geen enkele andere telefoonmaatschappij mogelijk . behalve bij Simpel .

Reputatie 2

Nou, dan lijkt het me duidelijk dat @Charlie of een andere medewerker van @Simpel jouw nummer vrijgeeft voor nummerbehoud/overstappen naar een andere provider.

Je hebt meer dan genoeg geduld gehad met een service die je schijnbaar niet geboden kan worden. 

 Nou service ik ben 4 jaar abonnee al ,maar heractiveren kunnen ze niet .

Reputatie 6

Nou, dan lijkt het me duidelijk dat @Charlie of een andere medewerker van @Simpel jouw nummer vrijgeeft voor nummerbehoud/overstappen naar een andere provider.

Je hebt meer dan genoeg geduld gehad met een service die je schijnbaar niet geboden kan worden. 

Reputatie 2

Ja ik heb al een bericht gestuurd dat ik het contract wilt ontbinden voor niet geleverde diensten. 

 

Reputatie 6

Zo werkt het dus niet.

@Charlie heeft je een bericht gestuurd. Het duurt nu al zo lang bij jou. Mijn vraag zou zijn:

Als Simpel jou niet de service kan bieden waar jij recht op hebt wordt het dan geen tijd om jouw nummer vrij te geven voor een stap naar een andere provider?

Reputatie 2

Ik denk niet dat iemand op het forum dat kan beantwoorden. Ik zou een andere vraag gaan stellen en op een andere manier.

 Misschien dat jij het kan vragen aan Ze waarom het zo lang duurt voor Me  ,op jouw manier .

 

Reputatie 6

Ik denk niet dat iemand op het forum dat kan beantwoorden. Ik zou een andere vraag gaan stellen en op een andere manier.

Reputatie 2

We zijn nu 7 weken bezig en nu heeft de Technische Dienst het nog niet opgelost .

WANNEER GAAT MIJN VERBINDING WERKEN ??/

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Goudzoeker,

Het hoort zeker niet zo te zijn dat je zo lang wacht. Ik stuur je even een bericht.. 

Reputatie 2

We gaan maar weer de leiding schrijven of ze een onderzoek naar de klantenservice kunnen beginnen aangezien ik niet wordt terug gebeld op de mails die ik stuur naar Simpel 

 

Reputatie 2

Ik ben nu al 2 dagen bezig met mailen telkens om terug gebeld te worden op het nummer. 

6 weken, 4 SIM kaarten en tig mails en nog steeds geen netwerk en registratie van SIM kaart. 

Wanneer gaat Simpel mij terug Bellen op het nummer in mijn mailing,'s  aan Simpel. 

Reputatie 2

Nee dat is niet handig aangezien alles en iedereen mijn originele nummer heeft .

Ik heb zelfs even een noodnummer gegeven aan Simpel om me te bellen en tig keer gemaild aan ze en wat doen ze  , gewoon steevast mijn 06 bellen die niet werkt .

ja je vraagt je dan af doen ze het erom ? krijg ik net een mail van ze we hebben het opgelost alleen behalve op mijn telefoon geeft die aan NIET AANGEMELD BIJ NETWERK .

Dus het werkt nog niet dit gaat al 6 weken lang zo .

en ze bellen me niet op het tijdelijke prepaid nummer op .

Reputatie 6

@Goudzoeker misschien is het een idee om intussen bijvoorbeeld een prepaid simkaart te gebruiken. 

Reputatie 2

Ja en het aller ergste is niet alleen je sociaal leven maar ook nog eens nergens bij kunnen .

Geen bankzaken , geen Digid , niet bellen of gebeld kunnen worden , geen zaken kunnen doen  , alles gaat tegenwoordig per smartphone .

Je wordt er gek , hopeloos en machteloos van .

Reputatie 6

@Goudzoeker wat een waardeloze service.

@Charlie of een andere moderator ( @Simpel ) waarom wordt geen privébericht op het forum gebruikt om deze klant te helpen? Je kunt dan op z'n minst een controle doen bij de afdeling technische dienst, 6 weken is een no go.

@Goudzoeker ik zou je adviseren om contact op te nemen via Twitter (zaterdag tussen 10:00 - 17:00). Antwoord binnen 2 uur.

Contact

Succes. 

Reputatie 2

Goedemiddag Charlie dat contactformulier heb ik al tig keer ingevuld.

En ik kreeg net als antwoord van Simpel we hebben je geprobeerd te bellen. 

Duh ik heb al 6 weken geen netwerk .

En natuurlijk nog steeds geen netwerk. 

 

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Goudzoeker,

 

Allereerst vervelend dat je al een tijd lang problemen ervaart! 

 

Uiteraard willen wij dat je zo snel mogelijk bereikbaar bent. Via de Community kan ik lastig nagaan wat de status van het onderzoek is. Ik wil je daarom vragen het contactformulier in te vullen, zodat we hier naar kunnen kijken.

 

Hopelijk ben je snel weer bereikbaar!

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer