Beantwoord

Datasim card

  • 7 December 2020
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Ik maak gebruik van een portable wifistation, en heb daar een datasim card voor nodig. Kunt u mij iets aanbevelen? En hoeveel gebruikt zo´n portable wifistation eigenlijk aan data? Ik begrijp natuurlijk dat dit aan mijzelf ligt hoeveel ik ´m gebruik!

Wij zitten in de fotografie (school) en moet soms het wifistation gebruiken voor data over te zenden (geen foto´s) Maar bij het portable wifistation zat een sim card met 500 mb bij, maar die was in knowtime leeg. En dan had ik het apparaatje alleen nog maar getest.Dus vandaar mijn voorzichtige vraag in hoeverre ik aan data nodig heb.

Gr. Herman H

icon

Beste antwoord door Mila 8 December 2020, 10:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @HermanH,

Welkom op onze community!

Het is inderdaad lastig aan te raden hoeveel MB's je nodig hebt voor de Wifi station. Als je bij ons een abonnement afsluit met bijvoorbeeld 4GB voor €10,00, bieden we de mogelijkheid tot het wijzigen van je bundels binnen je contractduur. Hiermee kan je meten hoeveel MB's je ongeveer nodig hebt en je bundel daarop aanpassen. 

Meer informatie vind je op onze website!

Groet,

Mila

 

Hoi Mila,

Wij hebben al een abonnement voor onze iPhone bij Simpel.

Wordt daar rekening mee gehouden, als ik een simcard erbij neem met alleen data verkeer?

Gr. Herman

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @HermanH,

Wij bieden geen abonnementen aan met enkel internet. Je kan alleen de aangeboden bundels kiezen op onze website. De administratiekosten dienen wel betaald te worden, echter hebben we een hele leuke actie lopen die wel interessant is voor jou! Namelijk het Via Via Voordeel

Succes met bestellen!

Groet,

Mila

Reageer