Beantwoord

Gaan mijn telefoonnummers mee met het overzetten van de Sim-kaart?

  • 18 October 2019
  • 7 reacties
  • 1401 Bekeken

Hallo, 

 

Ik heb een simkaart van Vodafone in gebruik, ik krijg er een van Simpel, maar worden nummers e.d. van mijn 'oude' simkaart automatisch overgezet op mijn nieuwe simkaart?

icon

Beste antwoord door Snowboard 18 October 2019, 22:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6

Nee, de nummers komen niet automatisch over naar een andere simkaart. Ik ben daar eerlijk gezegd ook geen fan van. 

 

Wat voor telefoon heb je, merk en type? 

Samsung Galaxy X-Cover 4

Reputatie 6

Dan zou ik je adviseren om bijvoorbeeld via instellingen, accounts, Google, je Gmail account je contacten te synchroniseren. 

En/of de contacten bijvoorbeeld exporteren naar opslag.

 

Trouwens, een erg goede robuuste telefoon. Compliment voor de keuze. 

 

 

Danku, ik zal kijken wat me lukt, ook bedankt voor dat laatste, het enige waar ik soms tegen aan loop is de opslag ruimte, maar daar was ik al op voorbereid want ik gebruik altijd al veel🙈 

Hebt u er ervaring mee?🤔

Reputatie 6

Dat zou u inderdaad kunnen stellen. Ik heb de serie 2 gehad. Ook een goede robuuste maar bij uw toestel zitten de beschermingsklepjes niet aan de buitenkant. En dat is stukken beter.

 

Als argument gebruikte de verkoper dat je er met een shovel overheen kunt rijden, daar lijdt hij niet van. En inderdaad de shovel lijdt er niet van., 💪😂

Wat ruimte betreft, dat kan ook aan bepaalde apps liggen. 

Ohja die heb ik ook gehad, beviel ook best idd.

Hihi altijd positief blijven hè 👍, ja klopt, dat is het ook, ik ben die apps alleen wel nodig magoed..🙈

Reputatie 6

Ohja die heb ik ook gehad, beviel ook best idd.

Hihi altijd positief blijven hè 👍, ik ben die apps alleen wel nodig magoed..🙈

Misschien kunt u in dat laatste een verschil maken met enkele handelingen. 

Enkele punten die ik u graag even vraag zijn.

  • Gebruikt u ook een microSD?
  • Gebruikt u Google maps? Staan de offline kaarten opgeslagen op de SD?
  • Gebruikt u Facebook en Messenger of de Lite versies?

Het besturingssysteem neemt al de helft in van het interne geheugen, met het RAM geheugen zit u al extra - extra goed, dus nog beter dan nodig. 

Reageer