F.A.Q.

Hoe kan ik mijn simkaart blokkeren?

  • 19 December 2018
  • 2 reacties
  • 8214 Bekeken
Hoe kan ik mijn simkaart blokkeren?
  • Anonymous
  • 0 reacties
In geval van verlies of diefstal van je telefoon wil je natuurlijk niet afhankelijk zijn van onze klantenservice. Daarom kun je op Mijn Simpel je simkaart binnen 10 minuten laten blokkeren en een nieuwe bestellen. Zolang je geen vervangende simkaart aanvraagt kan je de huidige simkaart nog deblokkeren. Handig als de eerlijke vinder zich meldt!

2 reacties

oke graag een nieuwe mijne is gestolen maar wil mijn nummer graag houden

[Edit Phil: privégegevens verwijderd]

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @jacob mekking,

Vervelend dat je te maken hebt gehad met diefstal.

Via de Community kan je echter geen nieuwe simkaart aanvragen, dit forum is puur bedoeld voor het delen van ervaringen en oplossingen van problemen door voornamelijk klanten onder elkaar. Je kan een vervangende simkaart zelf aanvragen via het Mijn Simpel account van je abonnement. In het tabblad ‘sim & instellingen’ staat de optie om een vervangende simkaart aan te vragen. Na je aanvraag versturen we de simkaart binnen twee werkdagen en bij ontvangst dien je de simkaart enkel nog te activeren via Mijn Simpel. De simkaart wordt dan gekoppeld aan je abonnement en eigen telefoonnummer.

Ik heb trouwens even de privégegevens uit je bericht gehaald voordat kwaadwillende personen met je gegevens aan de haal gaan.

Groetjes,

Phil

Reageer