Beantwoord

Ik ben mijn simkaart kwijt

  • 6 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1822 Bekeken

Hoi...Ik ben mijn simkaart kwijt...
Hoe kan ik een nieuwe bestellen?
icon

Beste antwoord door Ilan 6 februari 2019, 17:05

Hallo,

Wat vervelend dat je je simkaart bent kwijtgeraakt!

Het is belangrijk om je simkaart eerst te blokkeren. Hoe je dit doet lees je hier.
Om zo snel mogelijk weer gebruik te maken van je abonnement kan je een nieuwe simkaart bestellen, dit doe je via je persoonlijke pagina "Mijn Simpel".
De kosten voor een nieuwe simkaart bedraagt €15,00.

Mocht je niet kunnen inloggen op je persoonlijke Mijn Simpel pagina dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Groet, Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +7
Hallo,

Wat vervelend dat je je simkaart bent kwijtgeraakt!

Het is belangrijk om je simkaart eerst te blokkeren. Hoe je dit doet lees je hier.
Om zo snel mogelijk weer gebruik te maken van je abonnement kan je een nieuwe simkaart bestellen, dit doe je via je persoonlijke pagina "Mijn Simpel".
De kosten voor een nieuwe simkaart bedraagt €15,00.

Mocht je niet kunnen inloggen op je persoonlijke Mijn Simpel pagina dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Groet, Ilan

Reageer