Beantwoord

Ik kan mijn simkaart niet activeren

  • 18 October 2019
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

Ik heb een tweede sim kaart voor zakelijk gebruik. Ik kan hem niet activeren want ik kan niet inloggen in het account. Ik weet geen password. Ik vul in : password vergeten. Dan wordt mij een email beloofd maar die ontvang ik niet.

icon

Beste antwoord door Snowboard 18 October 2019, 17:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact

Dank je wel.

Ik weet niet meer wat ik heb gedaan, maar ik kan gewoon naar het nummer bellen. Betekent dat dat het in orde is?

Reputatie 6

Hi @arjenvdm .

 

Heb je hier een 2de account voor aangemaakt? Probeer eens of dat helpt. 

Reageer