Beantwoord

Ik kan mijn simkaart niet activeren

  • 18 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Ik heb een tweede sim kaart voor zakelijk gebruik. Ik kan hem niet activeren want ik kan niet inloggen in het account. Ik weet geen password. Ik vul in : password vergeten. Dan wordt mij een email beloofd maar die ontvang ik niet.

icon

Beste antwoord door Snowboard 18 oktober 2019, 17:07

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact

Dank je wel.

Ik weet niet meer wat ik heb gedaan, maar ik kan gewoon naar het nummer bellen. Betekent dat dat het in orde is?

Reputatie 4
Badge +9

Hi @arjenvdm .

 

Heb je hier een 2de account voor aangemaakt? Probeer eens of dat helpt. 

Reageer