Beantwoord

Informatie abonnementsactivering SIM only klopt niet

  • 26 November 2019
  • 8 reacties
  • 374 Bekeken

Heb een SIM only abonnement besteld met een nieuw tel. nr., vandaag op 26/11.

Op de website van Belsimpel staat (ik citeer): “Zodra je de eerste factuur hebt betaald sturen wij je nieuwe simkaart binnen 2 werkdagen naar je op. Je abonnement start op de dag dat je de simkaart activeert óf automatisch na 14 dagen als je de sim niet activeert. Deze datum kun je niet wijzigen.”

Helemaal prima dus, want we geven het abonnement cadeau aan onze zoon met Sinterklaas (5/6 december).

 

Nu komen alle bevestigingsmails van de bestelling, en in de laatste staat (ik citeer wederom); “

Activatie simkaart

Je kunt de simkaart activeren via je persoonlijke pagina Mijn Simpel. Je abonnement start automatisch binnen 2 werkdagen, ook als je de simkaart niet activeert.”

 

Dat klopt dan toch niet?

 

Bedankt voor de opheldering hier en @belsimpel graag correctie van deze informatie.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra 27 November 2019, 12:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Pannekoek

Wat een goed idee van Sinterklaas :)

Je hebt helemaal gelijk, het klopt inderdaad niet. We gaan dit aanpassen, dank je wel voor je feedback! Het is inderdaad zo dat de simkaart binnen 2 werkdagen geleverd wordt. Je kan de simkaart zelf activeren. Het abonnement start automatisch binnen 14 dagen als je de simkaart niet zelf activeert. Veel plezier met het geven van dit leuke cadeau. :gift:

Groetjes, Alexandra

Hallo, ik heb een nieuw abonnement afgesloten, voor mijn vrouw deze keer. Wat schetst mijn verbazing; opnieuw dezelfde mail met daarin de tekst:

 

Activatie simkaart

Je kunt de simkaart activeren via je persoonlijke pagina Mijn Simpel. Je abonnement start automatisch binnen 2 werkdagen, ook als je de simkaart niet activeert.”

 

Hoe is het mogelijk dat ondanks de eerdere melding en toezegging dit nog steeds niet is gecorrigeerd na 4 maanden….?

Hallo, komt hier nog antwoord op svp?

 

Reputatie 6

@Pannekoek vervelend dat dit nog niet goed is verwerkt! De medewerkers hebben maar beperkte mogelijkheden om te helpen op het forum. Je kunt beter https://www.simpel.nl/contact gebruiken.

Succes.

Fijn weekend.

Maar ze hoeven mij hier niet te helpen, ze moeten gewoon de standaard email aanpassen, dat kost ca. 4 minuten schat ik. Het zegt gewoon heel veel over het bedrijf en de backoffice dat dit nog steeds niet is gebeurd. Beetje amateuristisch.

 

 

Reputatie 6

Hallo, komt hier nog antwoord op svp?

 

Je vroeg om een antwoord, ik gaf een reactie. Je kunt het ter harte nemen of naast je neerleggen.

Ik leg het naast me neer.

Reputatie 6

Dat is jammer maar ik heb dat te respecteren. De kans bestaat wel dat als je een andere contactvorm  had gekozen, bellen  bijvoorbeeld  dat je wel een antwoord  had gekregen. Neemt niet weg dat het niet wijzigen en na een maand nog niet reageren door een medewerker niet een schoonheidsprijs verdient. Jouw bericht zou gepusht moeten worden naar een medewerker..

Reageer