Beantwoord

inloggegevens Mijn Simpel kwijt

  • 16 March 2020
  • 1 reactie
  • 3419 Bekeken

Beste,

 

ik ben mijn inlog gegevens kwijt van mijn g-mail en mijn inloggegevens van belsimpel

 

ik kan dus niet in mijn account maar ook niet via de mail een nieuw wachtwoord aanmaken.

ik hoop dat u mij zo snel mogelijk kunt helpen.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Phil 18 March 2020, 10:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Beste @Martindezwart.

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je de inloggegevens van je account vergeet. Via de optie ‘Inloggegevens vergeten?’ op de inlogpagina van Mijn Simpel kan je jouw e-mailadres en telefoonnummer invoeren waarna we je een e-mail sturen waarmee je de gegevens kan herstellen.

Mocht je geen toegang meer hebben tot het bij ons geregistreerde e-mailadres dan kan je na het klikken op ‘Inloggegevens vergeten?’ rechtsonder doorklikken op ‘E-mailadres vergeten?’. Je krijgt dan een formulier te zien waar je een foto  of kopie van je identiteitsbewijs kan toevoegen, de gegevens van je abonnement kan invullen en een nieuw, alternatief e-mailadres kan noteren. Na ontvangst van dat formulier passen wij je e-mailadres aan en kan je op basis van het nieuwe e-mailadres en je 06-nummer alsnog de inloggegevens van je Mijn Simpel account herstellen.

Groetjes,

Phil

Reageer