Beantwoord

Mijn simkaart is geem 3 in 1, hoe kan ik dit wel krijgen?

  • 27 July 2019
  • 1 reactie
  • 431 Bekeken

Goedemiddag op deze hete zaterdag, mijn Simpel SIMkaart is blijkbaar nog van de oude stempel, want dat is géén 3-in-1 multikaart. Ik ga nu over van een Samsung Galaxy S4 Mini naar een Mi A2, en daar moet een nanoSIM in. Ik denk dan dat ik goed bezig ben, omdat ik het blijkbaar erg lang met mijn huidige SIMkaart heb uitgehouden. Nu lees ik overall dat jullie de 3-in-1 uitleveren (en blijkbaar al heel lang doen). En om die reden moet ik nu €15 betalen, omdat er blijkbaar vanuit wordt gegaan dat ik al eens zo'n moderne nieuwe SIMkaart heb ontvangen, maar dat is dus niet juist. Ik vind het erg teleurstellend dat mij nu die €15 in rekening wordt gebracht, dat voelt als een beetje als onderwaardering voor mij als trouwe klant.
O, uiteraard moet in de titel "geen" staan in plaats van "geem"...
icon

Beste antwoord door Johnny 28 July 2019, 03:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8
Misschien dat de klantenservice wat voor je kan betekenen wat betreft het aanvragen van een nieuwe simkaart, je kunt hen bereiken via http://www.simpel.nl/contact/

Reageer