Beantwoord

Mijn toestel vraagt niet om de PUK-code. Wat gaat er mis?

  • 15 July 2021
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer het toestel van mijn vader weer aan de praat te krijgen nadat hij hem een tijd niet heeft gebruikt. Hij is echter zijn pincode vergeten, dus wilde ik dire keer een foute pin intoetsen om daarna met zijn PUK code het toestel te kunnen dwlokkeren. Ik kan echter heel vaak een foute pin intoetsen, maar hij vraagt biet om een PUK code. Toestel/simkaart werken/is geactiveerd, want ik kan hem gewoon bellen en een SMS komt aan.

Enig idee wat ik verkeerd doe?

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 July 2021, 09:13

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Lisa,

 

Dank voor je reactie. Ik had dit inmiddels gedaan (in mijn eigen toestel geplaatst) en geen problemen. Teruggeplaatst en hij doet het gewoon. Had de topic nog niet bijgewerkt….

Groet,

Floor

Hi @Floor Pronk

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Normaliter kan je de pincode drie keer foutief invoeren voordat het toestel om de PUK-code vraagt. 
Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Wellicht dat het via deze weg lukt om de blokkade op te heffen. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Groet, 

Lisa

Reageer