Beste antwoord door Sanne
Bekijk origineelnieuwe simkaart geeft aan dat het niet geregistreerd is
Vvandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen nadat ik gisteren met jullie gebeld heb maar ook deze kaart geeft aan dat hij niet geregistreerd is .uiteraard weer geprobeerd in een ander toestel om een defect toestel uit te sluiten maar ook in een ander toestel krijg ik dezelfde melding.
Hoi!
Vervelend dat je problemen met de verbinding hebt.
Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.
Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.
Groetjes, Sanne
Vervelend dat je problemen met de verbinding hebt.
Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.
Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.
Groetjes, Sanne
Reputatie 6
Er zijn meer meldingen.
Ook hier https://community.simpel.nl/simkaart-7/simkaart-geeft-geen-service-aan-402#post2569
speelt het
Ook hier https://community.simpel.nl/simkaart-7/simkaart-geeft-geen-service-aan-402#post2569
speelt het
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.