Beantwoord

Nieuwe simkaart heeft geen service


Hallo,

Vandaag heb ik een nieuwe simkaart ontvangen omdat mijn oude Simkaart niet ‘geldig’ was toen ik hem in mijn net nieuwe iPhone 8 stopte.

Ik heb dus een nieuwe simkaart erin gedaan en geactiveerd en alles geprobeerd, maar in het begin sprong hij vaak van service naar geen service en nu staat er al bijna een uur dat hij heeft service heeft.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
icon

Beste antwoord door Robert 8 april 2019, 10:25

Hi,

Welkom op onze community.
Ik kan helaas vanuit de community niet bij je gegevens. Werkt de simkaart wel in een ander toestel?
Heb je bijvoorbeeld je oude toestel nog om de simkaart even in te testen?

Om hier uitgebreider op in te gaan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
We kunnen er dan met je klantgegevens wat dieper in duiken.

Groeten, Robert

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi,

Welkom op onze community.
Ik kan helaas vanuit de community niet bij je gegevens. Werkt de simkaart wel in een ander toestel?
Heb je bijvoorbeeld je oude toestel nog om de simkaart even in te testen?

Om hier uitgebreider op in te gaan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
We kunnen er dan met je klantgegevens wat dieper in duiken.

Groeten, Robert

Reageer