Beantwoord

Noël

  • 19 January 2023
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Ik ben mijn PUK code kwijt en mijn pogingen zijn opgebruikt . Ik heb een nieuwe SIM kaart ontvangen met een nieuwe PUK . Kan ik mijn gegevens van mijn oude kaart ( telefoonnummers , foto”s e.d. over zetten naar mijn nieuwe kaart d.m.v. met mijn pc ? Of rechtstreeks ? Of ben ik alles definitief kwijt ? Of hoef ik helemaal niets te doen en zitten al deze in het geheugen ? Dank !

icon

Beste antwoord door Charlie 20 January 2023, 10:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen @Natan Vanhecke,

 

Wanneer je een nieuwe simkaart hebt ontvangen, komt de oude te vervallen. Gegevens die daarop stonden opgeslagen, kunnen wij niet meer terughalen. Echter worden veel gegevens niet opgeslagen op de simkaart, maar op het toestel. Ik raad je daarom aan deze te controleren! Mogelijk kun je deze toch nog terughalen.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 6

@Natan Vanhecke 

Foto's staan niet op de simkaart. Als je de nieuwe simkaart nog niet geactiveerd hebt dan zou ik je aanraden om even contact op te nemen met de klantenservice via bijvoorbeeld Twitter met je computer. Misschien kunnen ze je helpen om weer in te kunnen loggen op jouw Mijn Simpel zodat je de pukcode weer hebt van de huidige simkaart. 

Ik weet niet waar je de contacten hebt opgeslagen. Simkaart zou ik nooit daarvoor kiezen. 

Reageer