Beantwoord

Ondersteuning voor eSIM?


Hallo, ik heb een iPhone XR en vraag mij af of er eSIM indersteuning is.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Ilan 26 August 2019, 16:18

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Volgens mij is er nog geen enkele provider die e-sim ondersteund in Nederland. Het zal ongetwijfeld een keer ervan komen maar wanneer is afwachten. Simpel biedt dit dus ook niet
Sinds vandaag is de Esim uit bij t-mobile vraag is wanneer Simpel die hetzelfde netwerk gebruikt volgt.
Sinds vandaag is de Esim uit bij t-mobile vraag is wanneer Simpel die hetzelfde netwerk gebruikt volgt.

Inderdaad, benieuwd wanneer Simpel dit gaat overwegen. Lijkt me een logisch stap!!

Sinds vandaag is de Esim uit bij t-mobile vraag is wanneer Simpel die hetzelfde netwerk gebruikt volgt.Inderdaad, benieuwd wanneer Simpel dit gaat overwegen. Lijkt me een logisch stap!!
Lijkt me ook Simpel geen gedoe met fysieke simkaarten meer.
Nu dus de vraag of/wanneer Simpel ook esim gaat ondersteunen. Ik wil liever niet overstappen maar voor deze functie zou ik het niet laten.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo,
Wat leuk dat je interesse hebt ineen e-sim.

Simpel biedt op dit moment echter geen e-sim aan.
We zijn de mogelijkheden wel aan het onderzoeken, maar we verwachten niet dat we de e-sim op korte termijn gaan aanbieden.
Zodra wij dit gaan aanbieden, zullen we je zeker op de hoogte houden, zowel via de community als op onze website.

Groet,
Ilan
Simpel.nl
helaas precies hetzelfde antwoord als 6 maanden geleden(!). Dat schiet niet erg op. Kan Simpel niet gewoon simpel aangeven of dit wel of niet in het vat zit en zo ja, wanneer ongeveer? maakt keuze om bij deze provider te blijven een stuk simpeler
Ik stap gewoon over op een andere provider zodra mijn contract afloopt en als er tegen die tijd bij Simpel nog geen support is op esim.
Simpel toch?
Goedemiddag Simpel,

Ik zou denken dat het nu wel mogelijk zou zijn om esim te gaan ondersteunen, jullie maken immers gebruik van hetzelfde netwerk als T-Mobile.

Verwachten jullie dat het dit jaar nog mogelijk wordt gemaakt?
Ik denk dat jullie een hoop klanten zullen verliezen als dit nog geruime tijd gaat duren.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi! In dit topic heb ik vanochtend een uitgebreide reactie over de eSIM geplaatst. Op de korte termijn gaat deze er in ieder geval niet komen.
Groet, Sanne

Reageer