Beantwoord

onterecht beschuldigd van misbruik simkaart

  • 5 August 2019
  • 4 reacties
  • 399 Bekeken

Verleden week kreeg ik een mail van simpel dat ze misbruik van mijn simkaart hadden gezien. Dus ik dacht wat is dat en ik ging bellen, ik kreeg te horen dat gezien hadden dat ik meerdere smsjes in een kort tijdsbestek verstuurd had en dat kon ik niet zijn maar wel een ander apparaat waarin ik mijn simkaart zou doen. Wist niet eens dat dat kon, en ik doe dat dan ook helemaal niet.
Mogen ze je zomaar vals beschuldigden, ze doen net of ik heel wat op mijn kerfstok heb.
Wie heeft meer deze ervaring??

Mvg Dennis
icon

Beste antwoord door Sanne 6 August 2019, 13:05

Bekijk origineel

4 reacties

Sanne

Ja heb direct contact opgenomen met de klantenservice. Maar die kon er niks mee en verwees me door naar een 06 nummer om mee te appen. Dat heb ik gedaan en die snapte niet dat ik met dat 06 nummer contact moest opnemen. Maar die reageerde wel, had t eea nagekeken en had gezien dat ik meerdere smsjes binnen een aantal seconden had verstuurd en dat was onmogelijk volgens Donovan wat maar een brutaal ventje is. Dus heb daarna nog een paar keer gebeld en gemaild met de klantenservice. Maar ze zijn dingen aan t uitzoeken, de een zegt dit en de ander zegt dat. Vonden ze maar wat, dan ben ik van simpel af. Ging allemaal goed tot dit stomme gezeik, ga sws niet meer verlengen volgend jaar.
Als ik me nummer maar behoud, mogen ze van mij dit abonnement eenzijdig opzeggen. Knal ik daarna alles op fb met alle foto's van de appgesprekken en mails erbij en zal ik nooit iemand deze kā˜†tprovider aanraden.
Reputatie 3
Badge +7
Hi @Dennis74 ,

Ik kan mij voorstellen dat zo'n e-mail even schrikken is, zeker als je jouw abonnement normaal gebruikt. Deze melding is gestuurd naar alle klanten waarbij het lijkt of er misbruik van het abonnement wordt gemaakt. Gebruik je jouw abonnement normaal, dan kijken we natuurlijk opnieuw naar het verbruik.

Uit jouw bericht kan ik niet helemaal halen of je ons al had gesproken hierover. Zo niet, kan je dan even contact met ons opnemen?
Hey Snowboard

Dit nummer heb ik langer, het is een 2jarig abonnement waarvan er nu 1 jaar op zit.
Betaal gewoon op tijd, ga niet over me bundel en had tot nu eigenlijk helemaal geen klachten.
Reputatie 6
Gaat dit om een nieuw nummer of heb je het al langer?

Reageer