Beantwoord

overstappen en nieuwe simkaart

  • 28 April 2019
  • 1 reactie
  • 1133 Bekeken

Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht waar mijn huidige simkaart niet in past. Heb gekeken op de website van T-mobile wat te doen en moet nu een nano simkaart kopen bij T-mobile.
Nu wil Ik graag overstappen van T-mobile naar Simpel. Mijn abonnement is al ruim een jaar vrij. Mijn volgende maandtermijn gaat 8 mei in. Kan ik als ik een nieuw abonnement afsluit bij Simpel de nieuwe simkaart van Simpel al direct gebruiken of moet ik toch nog weer eerst een simkaart bij T-mobile aanschaffen om mijn nieuwe telefoon direct te kunnen gebruiken? Mijn oude telefoon laadt slecht op en heeft een hele zwakke batterij, vandaar dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht.
icon

Beste antwoord door Astrid 29 April 2019, 14:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi @sandraH,

Welkom op onze community en wat leuk dat je wilt overstappen naar Simpel!
Bij het bestellen van een abonnement bij Simpel krijg je een 3-in-1 simkaart van ons opgestuurd.
Of je direct gebruik kan maken van je simkaart is afhankelijk van je bestelling. Heb je gekozen voor nummerbehoud? Dan kan je de simkaart gebruiken vanaf het moment dat je nummer naar Simpel is overgezet. Wil je gebruik maken van een nieuw nummer? Dan kan je direct na ontvangst je simkaart activeren en gebruik maken van je nieuwe Simpel abonnement.

Groet, Astrid

Reageer