Beantwoord

prepaid simkaart wordt sim-only simkaart?

  • 7 February 2019
  • 12 reacties
  • 1350 Bekeken

Tot nu toe heb ik een simkaart van 'simpel prepaid'. Naar ik begrepen heb eindigt prepaid van simpel per augustus van dit jaar.
Mijn vraag is: als ik dit jaar wil overstappen van simpel prepaid naar een abonnement van simpel...
kan ik dezelfde simkaart dan gewoon houden en wordt ze naar betaling van het abonnement overgezet naar sim-only?
Alvast bedankt voor een reactie.
icon

Beste antwoord door Snowboard 7 February 2019, 19:15

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Informatie klantenservice.

Van Simpel prepaid naar Simpel abonnement

Eenvoudig overstappen naar Simpel sim-only

Overstappen van een Simpel Prepaid simkaart naar een Simpel sim-only abonnement is snel en eenvoudig. Je kunt je nummer gewoon houden. Het enige wat je hoeft te doen, is een nieuw Simpel sim-only abonnement bestellen. Tijdens het bestellen kun je aanvinken dat je voor nummerbehoud kiest. Wij regelen verder alles en jij kunt je nummer gewoon blijven gebruiken. Binnen 2 dagen ontvang je een nieuwe Simpel-simkaart.
Beste Snowboard,
bedankt voor uw snelle reactie.
In mijn vraag had ik het over het behoud van de 'simkaart' van prepaid naar abonnement - hierdoor zou ik naadloos de mogelijkheid behouden te blijven bellen en moest de simkaart niet worden geactiveerd omdat dat immers al gebeurd is. (Wellicht heb ik het de eerste keer niet duidelijk genoeg geformuleerd).
Reputatie 6
Goedenavond klaudo.

Ik verwacht dat iemand van Simpel ook nog reageert. Ik ben ook benieuwd of bijvoorbeeld eventueel resterende beltegoed ook factuurmatig verwerkt kan worden. (alhoewel ik dat niet verwacht bij een nieuw sim only)

Voor verdere ondersteuning verwijs ik naar de Simpel medewerker.
Reuze bedankt Snowboard,

ben ook benieuwd of nog iemand van Simpel reageert.
Zelf verwacht ik niet dat eventueel overgebleven tegoed meegenomen kan worden - daarom schreef ik er niets over.

In elk geval bedankt voor uw meedenken en antwoorden.
Reputatie 6
Graag gedaan!

Fijne voortzetting van de avond.
Dank u, van hetzelfde en - dat zal wel lukken, toch
Reputatie 3
Badge +8
Informatie klantenservice.

Van Simpel prepaid naar Simpel abonnement

Eenvoudig overstappen naar Simpel sim-only

Overstappen van een Simpel Prepaid simkaart naar een Simpel sim-only abonnement is snel en eenvoudig. Je kunt je nummer gewoon houden. Het enige wat je hoeft te doen, is een nieuw Simpel sim-only abonnement bestellen. Tijdens het bestellen kun je aanvinken dat je voor nummerbehoud kiest. Wij regelen verder alles en jij kunt je nummer gewoon blijven gebruiken. Binnen 2 dagen ontvang je een nieuwe Simpel-simkaart.


Hoi Klaudo,

Wanneer je voor eind februari je abonnement bij ons afsluit dan kan je ook nog meedoen met de Eurokrakers! Je betaalt dan de eerste 6 maanden €1,00 per maand!

Groet,
Ilan
Bedankt maar weer voor uw reactie e/o tip.
Ja, ik ben me ervan bewust dat ik snel moet toehappen als ik dit aanbod nog wil bemachtigen.
Maar ik gebruik m'n mobieltje voor bellen en internetten dusdanig weinig dat ik meestal nog te zelden m'n prepaid op waardeer. Dit was juist bij jullie prepaid zo mooi dat het altijd 'houdbaar' was mits je het maar een keer in de 3 maanden gebruikte.
Ik moet dus eerst even zoeken naar alternatieven.

Groet,
klaudo
Reputatie 6
Beste klaudo.

Er zijn alternatieven als je die zoekt, bijvoorbeeld met eens in de 6 maanden gebruik, eens in de x maanden opwaarderen.
Maar ook mogelijk hoge kosten per MB bij geen bundel en dan gaat het erg hard.
Beste Snowboard,

betreft dit een alternatief van Simpel?

Nee, ik gebruik zeer zeker niet net om de 6 maanden m'n mobieltje.
Maar als je per 6 maanden of zelfs 1 jaar je prepaid móet opwaarderen met ten minste 10€ verlies ik telkens beltegoed (zo weinig gebruik ik 't).

Groet,
klaudo
Reputatie 6
Nee, het zijn geen alternatieven van Simpel, maar het zijn alternatieven en er zijn net als bij Simpel voorwaarden.

Je begrijpt, ik zal nooit en te nimmer reclame maken voor anderen, ook nu niet. Maar ik wil je erop wijzen goed te kijken bij het zoeken naar alternatieven naar de voorwaarden i.c.m. het kostenplaatje, aanschaf, eventuele reële kosten en geldig houden van beltegoed.

Bijvoorbeeld eens in de 6 maanden een sms kan voor jou heel interessant zijn, beltegoed onbeperkt houdbaar.

Het moet, wil je prepaid blijven gebruiken als Simpel daarmee stopt, bij/voor je passen.
Bedankt
en klopt, het moet bij me passen en dat kostte me toen ook al aardig wat tijd tot ik bij Simpel landde juist i.v.m. het onbeperkt houdbare prepaid tegoed.

Uw suggestie van één sms in 6 maanden en onbeperkt houdbaar beltegoed klinkt goed - mits de voorwaarden en het kostenplaatje erbij passen.

(Dit wordt zo langzaam aan een leuke conversatie, haha)

Groet, klaudo

Reageer