Beantwoord

prepaid verdwenen!

  • 18 September 2019
  • 3 reacties
  • 950 Bekeken

Het is mij niet duidelijk hoe ik contact kan opnemen met de administratie van Simpel. Ik hoop dat het op deze manier lukt.
Enkele jaren geleden heb ik een Simpel(e) Prepaid SIMkaart gekocht om te gebruiken in een aansturing van de centrale verwarming in mijn recreatiewoning. De bijbehorende programmering was zodanig, dat alleen SMSsen met vaste tekst konden worden verwerkt om de CV aan te sturen en vaste SMSteksten terug te sturen naar mijn mobiele telefoon.Met Simpel kon ik dus niet bellen en niet internetten, maar ook geen andere dan de voorgeprogrammeerde SMSsen verwerken. Toen ik enkele dagen geleden na de warme zomer mijn CV weer wilde aanzetten om in een warm huis aan te komen, kreeg ik geen bericht terug dat de CV aan was geslagen. Dat vond ik vreemd en verwachte een storing in de CV, maar eenmaal ter plaatse bleek dat ik de aansturing geen verbinding meer had. Weer thuis probeerde ik in te loggen op mijn Simpel, maar dat lukte niet. Na wat zoeken kwam ik erachter dat het Prepaidabonnement was opgeheven. Simpel had daarover een SMS gestuurd naar het telefoonnummer, dat echter geen SMS kon ontvangen... Ik zat echt met de wenkbrauwen op het achterhoofd van verbazing!
Ik vind dit een rare gang van zaken. Bij een zo belangrijke wijziging als het opheffen van een dienst, moet daar toch ruim kenbaarheid aan gegeven worden. Een mailing naar alle abonnees, die toch ook emailadres hebben moeten opgeven in mijnSimpel, was, naast een SMS toch wel het minste geweest. Er stond nog ca. € 20 aan beltegoed open, dat nu zomaar verbeurd verklaard is. Ik zou het toch wel erg op prijs stellen als ik het nog open staande bedrag alsnog terug kan krijgen. Hoewel ik zelf niet meer bij mijn gegevens kan (op zich ook al raar!), moet dat in de administratie van Simpel toch wel terug te vinden zijn.
Ik ga ervan uit, dat Simpel via de mail contact met mij opneemt, omdat ik natuurlijk niet via dit forum mijn gegevens de wereld in ga gooien.
Ik ben benieuwd!
icon

Beste antwoord door Tess 20 September 2019, 11:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Ik zou je bericht even versturen door contact met Simpel op te nemen via simpel.nl/contact
Bedankt. Ik heb het naar het contactformulier gestuurd.
Badge +8
Hi Henkio,

Zodra wij jou e-mailbericht ontvangen hebben, beantwoorden wij deze binnen 3 dagen!
Ik kan mij goed voorstellen dat je deze vragen hebt, wij zullen ze dan ook snel beantwoorden.

Voor nu alvast een mooi weekend, en hou je mailbox in de gaten!

Groetjes, Tess

Reageer