Ik vind het erg jammer om te lezen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen.
De simkaart wordt na de bestelling en betaling verzonden en is normaal gesproken binnen 2 dagen in huis. We versturen dit per post waardoor je niet thuis hoeft te blijven.
Ik zie dat de simkaart wel is verzonden maar omdat deze per post is gestuurd kan ik niet voor je nakijken waar deze nu is. Misschien is deze zoek geraakt tussen alle kerstkaarten :)
Om je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart op te kunnen sturen, zal ik een collega van onze klantenservice vragen om vandaag contact met je op te nemen. Dan gaan we er voor zorgen dat je heel snel gebruik kunt gaan maken van je abonnement bij Simpel!
Als laatste heb ik je bericht een klein beetje aangepast door je ordernummer te verwijderen. Dit heb ik gedaan omdat dit alleen bij jou als klant bekend is en dus niet voor iedereen inzichtelijk mag zijn op deze community.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.