Beantwoord

Sim1 werkt niet en sim 2 wel?

  • 5 June 2021
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Ik heb twee simkaarten van Simpel.

 

De eerste is een oude van mijn privenummer en het tweede is van een stichting, sinds kort.

De Sim van mijn privenummer werkte een tijdje terug niet meer. Die van de stichting nog wel. Ik heb hem afgepoetst, verwisseld van slot en op vliegtuigstand gezet, zonder resultaat. Dus dacht ik dat de Sim gewoon oud en versleten was. Ik heb een nieuwe besteld.

Deze is geactiveerd en deed een tijd het prima, tot een paar dagen terug hij opeens “geen service” aangeeft. Ik heb hem weer veranderd van slot, iets gepoetst, vliegtuigstand, maar zonder resultaat.

Inmiddels ben ik een paar dagen niet bereikbaar, wat kan er aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord door Mila 8 June 2021, 13:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @KJongsma-simpel,

Welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de simkaart. Als ik het goed begrijp heb je een dual sim telefoon en gebruik je beide simkaarten in een toestel. Omdat de simkaart nieuw is, is het zeer onwaarschijnlijk dat deze weer defect is. Ik wil je daarom vragen om de simkaart in een ander toestel te testen om een toestel gerelateerd probleem uit te sluiten. Mocht óók in het ander toestel, het probleem blijven, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Aan de hand van je gegevens zullen we mee kunnen kijken!

Succes.

Groet,

Mila

Reageer