Beantwoord

Simkaart gestolen en hoe te activeren

• 2 februari 2019
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Mijn mobiel is gestolen en heb een nieuwe simkaart gekregen met een brief er bij die ik niet snap.

Hierbij ontvang je de door jou aangevraagde nieuwe Simpel simkaart. Er staat nu een tijdelijk nummer op je nieuwe simkaart, namelijk ... Dit nummer is niet actief en wordt vervangen door je eigen nummer ...

Ik wil geen tijdelijk nummer, maar gewoon mijn eigen nummer.
Hoelang moet ik wachten tot ik mijn eigen nummer kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Astrid 4 februari 2019, 12:04

Hi Harm,

Wat vervelend dat je telefoon is gestolen!
Elke simkaart die we sturen heeft een 06 nummer erop staan. De nieuwe simkaart dien je te activeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Door de activatie van je simkaart zorgen wij ervoor dat je eigen 06 nummer op de simkaart komt te staan. Zo blijf je gebruik maken van je eigen telefoonnummer.
Het overzetten van je eigen nummer naar je nieuwe simkaart is binnen een paar seconden geregeld, je kan na activatie dus direct gebruik maken van je abonnement!

Ik heb je bericht een beetje aangepast en de 06 nummers weggehaald in verband met privacy.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Harm,

Wat vervelend dat je telefoon is gestolen!
Elke simkaart die we sturen heeft een 06 nummer erop staan. De nieuwe simkaart dien je te activeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Door de activatie van je simkaart zorgen wij ervoor dat je eigen 06 nummer op de simkaart komt te staan. Zo blijf je gebruik maken van je eigen telefoonnummer.
Het overzetten van je eigen nummer naar je nieuwe simkaart is binnen een paar seconden geregeld, je kan na activatie dus direct gebruik maken van je abonnement!

Ik heb je bericht een beetje aangepast en de 06 nummers weggehaald in verband met privacy.

Groet, Astrid

Reageer