Beantwoord

Simkaart is geblokkeerd en deblokkeren lukt niet

  • 24 May 2020
  • 2 reacties
  • 5771 Bekeken

telefoon vraagt pukcode, al mijn pogingen opgemaakt. pukcode via de site opgezocht vanmorgen maar het mocht niet baten. Hoe kan ik dit oplossen ?

icon

Beste antwoord door Phil 25 May 2020, 15:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Het is me niet helemaal duidelijk. Heb je te vaak de pukcode verkeerd gebruikt of de pincode van de simkaart? 

 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Daniqueam!

Om je simkaart te ontgrendelen heb je de pincode nodig, indien je die te vaak foutief hebt ingevoerd is de PUK-code vereist om de simkaart te ontgrendelen.

De PUK-code die aan jouw simkaart toebehoort vindt je terug op de kaart waarin de simkaart geleverd is en in je Mijn Simpel account bij de optie ‘Sim & instellingen’.

Mocht het deblokkeren op basis van enkel de PUK-code niet lukken dan kan je een kijkje nemen in deze topic voor wat handige tips.

Wanneer je alle pogingen(10) hebt gebruikt om je PUK-code in te voeren wordt je simkaart vanuit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd en is je enige overgebleven optie het vervangen van de simkaart. Het aanvragen van een vervangende simkaart gaat via je Mijn Simpel account, de optie tref je tevens aan bij ‘Sim & instellingen'. Kies daar vervolgens voor ‘Simkaart vervangen’.

Groetjes,

Phil

Reageer