Beantwoord

Simkaart kapot, nieuwe simkaart aanvragen

  • 15 February 2019
  • 1 reactie
  • 5567 Bekeken

Mijn schoonmoeder heeft een kapotte simkaart en we willen graag een nieuwe.
Nu is het probleem dat ik op geen enkele wijze kan inloggen zodat ik een nieuwe kaart kan aanvragen.
Ik heb alleen een naw gegevens, telefoonnummer, icc code, maar helaas geen gebruikers naam.
Kunt u mij helpen zodat ik een nieuwe simkaart krijg en wil daarbij meteen mijn abonnement aanpassen.
Ik hoor het wel.

met vriendelijke groeten,

Tin van Steijn
icon

Beste antwoord door Diana 18 February 2019, 12:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +7
Heb je wel een Mijn Simpel account maar ben je je inloggegevens vergeten? Ga dan naar Mijn Simpel en klik op de link 'Inloggegevens vergeten?'.
Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je nieuwe inloggegevens kunt aanmaken. Controleer je postvak ongewenste mail of de mail daarin terecht is gekomen.
Ontvang je de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen niet omdat het e-mailadres bijvoorbeeld verouderd is, neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij helpen je graag met het wijzigen van het e-mailadres zodat je weer kunt inloggen.

Op de Mijn Simpel pagina kun je jouw abonnement aanpassen en een vervangende simkaart aanvragen. Controleer altijd even of het adres nog klopt voordat je de simkaart aanvraagt. Dan weten we zeker dat hij op het juiste adres bezorgd wordt.

Reageer