Beantwoord

Simkaart kopen voor het eerst

  • 15 August 2019
  • 1 reactie
  • 457 Bekeken

Hoi! Voor mijn zusje die binnenkort voor het eerst een mobiel zal hebben, wilde ik bij Simpel een abonnement bestellen. Maar wanneer ik de benodigde gegevens invul, moet ik verplicht een mobielnummer invoeren. Alleen heeft ze dus nog niet eerder een mobiel gehad en dus ook nog geen al bestaand mobiele nummer. Wat moet ik nu doen?

Kan ik het wel bestellen, maar dan bijv. mijn mobiele nummer invullen?
Zo ja, dan kies ik vervolgens voor de optie 'nieuwe nummer' ipv nummerbehoud uiteraard, maar heeft dit dan verder geen invloed op het feit dat ik eerder mijn eigen mobiele nummer ingevoerd heb?

Het mooiste is natuurlijk als ik gewoon kan bestellen 'voor het eerst' zonder de verplichte optie een mobielnummer in te voeren, alleen kan ik dat nergens vinden en betwijfel ik of die optie er wel is..

Ik hoor het graag wanneer iemand weet hoe het zit :)

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Youp 16 August 2019, 14:15

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi @shantiranoe,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Uiteraard ook hartstikke leuk om te lezen dat je een Simpel abonnement voor je zusje wilt aanvragen!

Je kunt bij contacttelefoonnummer ook 010-0000000 invullen. Uiteraard mag je ook jouw telefoonnummer daar invullen. Je kunt daarna te allen tijde via ´Mijn Simpel´ het contactnummer wijzigen.

Succes!

Groet,

Youp

Reageer