Beantwoord

Simkaart met nummerbehoud werkt niet

  • 24 November 2020
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Hai

sim besteld met nummerbehoud. Vandaag zou die overgezet worden. Gewacht tot ik geen bereik meer had met m’n oude Sim maar na het plaatsen van de nieuwe blijft ie aangegeven “geen Sim aanwezig “ ook niet na meermaals aan en uit zetten. 
kan nergens lezen hoe je hem moet activeren want dat zou niet nodig zijn lees ik overal. Hoe krijg ik hem nu dan geactiveerd ? 

icon

Beste antwoord door Mila 25 November 2020, 10:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @Sabine81,

Welkom op onze community en wederom welkom bij Simpel!

Vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je Simpel abonnement, het kan kloppen dat het even duurt voordat alle diensten over zijn gezet. Heb je toevallig de simkaart al eens in een ander toestel getest?

Mocht dit niet helpen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij hebben inzicht in je abonnement en kunnen met je meekijken!

Groetjes,

Mila

 

 

Reageer