Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 4 January 2021
  • 8 reacties
  • 1317 Bekeken

Heb nieuwe telefoon gekocht simkaart wordt niet herkent/werkt niet. 

Heb nieuwe simkaart besteld daarna zie ik dat ik 15 euro moet betalen?

Hij is niet kwijt of gestolen. 

Kaart werkt niet? 

icon

Beste antwoord door Mila 6 January 2021, 10:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Kursuni,

Balen dat de simkaart niet lijkt te werken in je nieuwe toestel.

Heb je de simkaart reeds in een ander toestel getest? Het kan namelijk zo zijn dat het probleem niet aan de simkaart ligt, als je hier nooit eerder problemen mee hebt ervaren.

Ook adviseer ik je om eerst contact op te nemen met onze klantenservice, alvorens een nieuwe simkaart te bestellen. 

Als het probleem niet is opgelost, neem dan gerust contact met ons op.

Groetjes,

Mila

 

Bedankt voor je bericht. 

Op oude samsung werkt kaart wel. Heb nieuwe iphone 12 pro max gekocht op die werkt het niet. 

 

Reputatie 6
Badge +9

probeer eens je telefoon helemaal uit te schakelen en opnieuw op te starten, vaak werkt het dan wel. Als je simkaart op de oude telefoon werkt is er dus niks mis met de simkaart.....

Hi Karin, 

 

Bedankt voor de tip ook dat heb ik heel vaak gedaan. 

Simkaart werkt niet op mijn nieuwe telefoon.

Is een oude simkaart, waarom zou ik 15 euro betalen voor een vervangende simkaart. Ik ga niet naar een anderr provider ben nog steeds klant!!! 

Reputatie 6
Badge +9

Bel even met de klantenservice misschien staan je instellingen niet goed

Karin bedankt dat je meedenkt ik gebruik al 20 jaar mobiel. Is niet mijn eerste telefoon :-)

Simkaart is te oud. 

Reputatie 6
Badge +9

Karin bedankt dat je meedenkt ik gebruik al 20 jaar mobiel. Is niet mijn eerste telefoon :-)

Simkaart is te oud. 

Enige advies wat ik je dan nog kan geven is : bespreek dit even met de klantenservice

Reputatie 4
Badge +8

@Kursuni
Als je simkaart wel in een ander toestel werkt, dan betwijfel ik eerlijk gezegd ook of het aan de simkaart ligt. Het handigste is om inderdaad even contact met onze klantenservice op te nemen. Dan pakt een van mijn collega’s je abonnement erbij en kan hij of zij even meekijken naar mogelijke oorzaken en oplossingen.

@Karin303 
Bedankt voor je reacties en hulp!

Reageer