Beantwoord

Stopzetten prepaid was niet bekend

  • 17 September 2019
  • 3 reacties
  • 374 Bekeken

Simpel heeft per ems gebruikers geattendeerd op stopzetten prepaid. De prepaidcard zit echter in mijn autotelefoon. Die telefoon gebruik ik sporadisch als een reserve telefoon.Die autotelefoon geeft geen sms weer. Dus nu ben ik zonder meer beroofd van mijn nummer én resterend beltegoed. Geen leuke actie van Simpel.
icon

Beste antwoord door Tess 18 September 2019, 14:34

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hi

Welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je ons bericht gemist hebt.
Meerdere malen hebben wij onze prepaid klanten geattendeerd op het feit dat wij zouden stoppen met prepaid. Wat je kunt doen om je nummer te behouden is voor eind september een abonnement met nummerbehoud bestellen.
Voor de aanvraag van nummerbehoud heb je een klantnummer nodig, dit klantnummer kun je opvragen via onze klantenservice .

Groetjes Tess
Niet nodig ik heb elders (Simyo) een prepaid kaart aangeschaft. Meermalen bericht: tja ik meldde dat mijn autotelefoon geen sms leest..
Maar goed, ik heb mijn "gram gehaald".
Badge +8
Hi,

Fijn om te lezen dat je het alsnog goed opgelost hebt!
Ik wens je veel plezier met je nieuwe simkaart.

Groetjes Tess

Reageer