Beantwoord

Tweede simkaart activeren

  • 16 January 2019
  • 2 reacties
  • 2215 Bekeken

Voor mijn beide dochters heb ik zelf een account aangemaakt en 2 x een abonnement aangevraagd. De eerste sim kaart is geactiveerd. Nu nog de tweede. Op mijn.simpel wordt echter gezegd dat mijn simkaart al is geactiveerd. Ja dat is dus van mijn eerste dochter. Ik heb al geprobeerd een nieuw account aan te maken maar dat lukt niet. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Youri 16 January 2019, 23:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Als Mijn Simpel aangeeft dat de simkaart reeds is geactiveerd dan ben je waarschijnlijk nog ingelogd op het eerste abonnement. Beide abonnementen hebben een eigen door jouw gekozen gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik zie in ons systeem dat 1 simkaart nog niet geactiveerd is, maar dat er wel een e-mail verzonden is voor het instellen van een nieuw wachtwoord voor dat account. Kun je inmiddels inloggen op het Mijn Simpel-account van het tweede nummer en de simkaart zelf activeren? Let op dat je wel de juiste gebruikersnaam kiest wat hoort bij dat abonnement.

Ik kan de simkaart uiteraard voor je activeren, maar ik vind het wel belangrijk dat je kunt inloggen op beide abonnementen. Laat je me weten of het gelukt is?

Groeten, Youri
Reputatie 2
Badge +3
Ik zie in ons systeem dat je vanochtend contact hebt gehad met een collega en dat de simkaart inmiddels geactiveerd is. Veel plezier met het abonnement!

Reageer