Beantwoord

Voicemail doet het niet

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 949 Bekeken

Ik heb onder het kopje “sim & instellingen” mijn voicemail aanstaan en heb de pincode aangepast. alleen als ik mijn pincode probeer te bellen of de standaard code van 1233 probeer te bellen krijg ik niks. ook als ik gebeld word zegt die als het ware dat ik mijn voicemail uit heb staan

icon

Beste antwoord door Phil 2 April 2021, 14:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Quinten,

Balen dat je de voicemail niet (volledig) kan gebruiken.

Indien je naar 1233 belt dan kom je in het menu van de voicemail terecht waarna je verschillende opties krijgt. De ingestelde pincode voor de voicemail hoef je enkel in te voeren wanneer je in het buitenland naar je voicemail belt, dit is een extra veiligheidsmaatregel. Indien je helemaal niks hoort wanneer je naar 1233 belt, raad ik je aan om via je Mijn Simpel account te checken of je voicemail ingeschakeld staat. Staat de voicemail al aan dan kan je de voicemail even uitschakelen, daarna weer inschakelen en je toestel herstarten. Hiermee reset je de voicemail waarna alles vaak weer naar behoren werkt. Overigens vind je op deze website meer informatie over hoe de voicemail werkt en hoe je deze instelt. 

Lost bovenstaande je situatie niet op, dan kun je ook nog een kijkje nemen op deze website of even contact met onze klantenservice opnemen. Dan kijken we graag samen met jou naar de situatie.

Groetjes,

Phil

Reageer