Beantwoord

Waarom geen dual simkaart

  • 13 September 2020
  • 9 reacties
  • 582 Bekeken

Lees op een aantal plaatsen dat Simpel geen dual simkaarten toestaat. Ik snap echter niet waarom, is dat technisch niet haalbaar of zo. Jammer dat Simpel enkel maar aangeeft dat ze het niet toestaan, maar waarom nou geen uitleg. Laat ons klanten eventueel betalen voor zo"n kaart, 

icon

Beste antwoord door Sanne 15 September 2020, 09:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hallo HJBouman!

Het klopt inderdaad dat wij geen duo simkaarten aanbieden. Dit is een extra service waar amper vraag naar is, daarom hebben wij het niet in ons aanbod. 

Groet, Sanne

Dat had ik al gelezen, maar waarom dan niet een betaalde service leveren. KLant is toch koning ?

Reputatie 6
Badge +9

Klant kan gebruik maken van het aanbod van een provider, er zijn enkele providers die duo simkaarten aanbieden en er zijn providers die dat niet doen. Keuze is aan de klant ......

Reputatie 4
Badge +4

Dat had ik al gelezen, maar waarom dan niet een betaalde service leveren. KLant is toch koning ?


Als er bijna geen vraag naar is, zijn de inrichting- en onderhoudskosten dusdanig hoog dat dit niet tegen een redelijk bedrag aan te bieden is. Dat heeft helemaal niks te maken met “klant is koning”, maar is gewoon een product/dienstenaanbod gebaseerd op kosten versus vraag.

Reputatie 3
Badge +7

Wat @robertvanweersch zegt inderdaad! Met maar amper vraag is het voor ons niet haalbaar om deze dienst aan te bieden.

toch kom je elke keer op deze pagina als je zoekt naar dual sim.
dus is de vraag. is er inderdaad geen vraag na?

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Eelke Schokker,

 

Er zal zeker wel vraag naar zijn, maar niet genoeg om de kosten haalbaar te maken, zoals @robertvanweersch in zijn antwoord benoemde. Dit is dan ook de reden dat wij deze dienst niet aanbieden. 

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Reputatie 4
Badge +4

toch kom je elke keer op deze pagina als je zoekt naar dual sim.
dus is de vraag. is er inderdaad geen vraag na?

Je beantwoordt je eigen vraag, denk ik: het feit dat je altijd in dit topic terecht komt, geeft aan dat er dus precies één topic is met dit onderwerp. Niet bepaald een hot topic dus.

Als je premium of extra diensten wil, moet je niet bij een budget-provider gaan zitten. Dan kun je beter voor KPN of Vodafone kiezen.

dan ik de moeite doe wil niet zeggen dat er geen anderen zijn die er wel behoefte aan hebben. maar direct omkeer maken! 
ik kan natuurlijk een andere provider kiezen.
wat ook zou kunnen is een ander abbo aangaan tegen de laagst mogelijke kosten. is ook een optie.
wat ook kan is weer naar postduif overstappen.
de mogelijkheden zijn onbegrensd!

Reageer