Beantwoord

Wanneer wordt een simkaart geactiveerd?

  • 23 March 2021
  • 1 reactie
  • 2123 Bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart op woensdag 17 maart besteld en vroeg mij af hoe lang het duurt tot die geactiveerd wordt? Ik heb per ongeluk mijn oude simkaart al weggedaan.

icon

Beste antwoord door Phil 24 March 2021, 13:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Margarita,

Welkom op de Community!

Wanneer een simkaart wordt geactiveerd hangt eigenlijk van de situatie af. Bij een nieuwe bestelling met nummerbehoud activeren wij de simkaart automatisch op de dag dat je naar ons overstapt. Hier hoef je niks voor te doen. Bestel je echter een abonnement met een nieuw telefoonnummer of bestel je een vervangende simkaart, dan dien je de simkaart zelf te activeren. Dit doe je via het Mijn Simpel account van je abonnement.

Bij een nieuw abonnement kom je na het inloggen gelijk op de pagina uit waar je de simkaart kan activeren. Bij een vervangende simkaart dien je na het inloggen eerst nog te klikken op het tabblad ‘sim & instellingen’ vervolgens kan je daar klikken op ‘Simkaart activeren’ en kan je de simkaart activeren met de laatste 4 cijfers van het simkaartnummer(ICC-nummer).

Groetjes,

Phil

Reageer