F.A.Q.

Welk type simkaart krijg ik bij het abonnement?

  • 21 December 2018
  • 4 reacties
  • 2212 Bekeken
Welk type simkaart krijg ik bij het abonnement?
  • Anonymous
  • 0 reacties
Wij sturen je altijd een 3-in-1 simkaart op. De 3-in-1 simkaart bestaat uit een normale simkaart, een microsimkaart en een nano simkaart. Als je de micro- of de nano-simkaart nodig hebt, kun je die eruit klikken. Je hebt zo dus altijd het juiste formaat beschikbaar. Wanneer je niet zeker weet welk type simkaart er in je toestel hoort adviseren wij je eerst de handleiding te raadplegen voordat je de simkaart uitdrukt.

4 reacties

Ik heb een heel oude simkaart van voor 2010  welke twee vormmaten  had .  Maar de micro  heb ik niet . Wat nu ?   in mijn nw Samsung   pas hij dus niet  .  hoe kom ik aan een passen de  ?  

 

Ki heb een gekoppeld  abb.  en het gaar over het abb.  frvangroeningen 

Beste @GMLoomans

Ten eerste van harte welkom op onze Community! 

Vervelend dat je huidige simkaart niet in jouw toestel past. 
Wanneer je nooit een 3 in 1 simkaart hebt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen dan een nieuwe simkaart naar je opsturen.

Groet,

Lisa

Beste @GMLoomans

Ten eerste van harte welkom op onze Community! 

Vervelend dat je huidige simkaart niet in jouw toestel past. 
Wanneer je nooit een 3 in 1 simkaart hebt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen dan een nieuwe simkaart naar je opsturen.

Groet,

Lisa

kosten 15 euro ?

Reputatie 4
Badge +8

Beste @GMLoomans

Ten eerste van harte welkom op onze Community! 

Vervelend dat je huidige simkaart niet in jouw toestel past. 
Wanneer je nooit een 3 in 1 simkaart hebt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen dan een nieuwe simkaart naar je opsturen.

Groet,

Lisa

kosten 15 euro ?

Doorgaans wel, er bestaan echter een aantal uitzonderingen waarbij een nieuwe simkaart kosteloos is. Wanneer je contact opneemt pakt een van mijn collega's je abonnement erbij, hij of zij kan dan direct checken of je in aanmerking komt voor een gratis simkaart. 

Reageer