Beantwoord

zonder esim moet ik overstappen (want iphone 14 pro)

  • 11 September 2022
  • 7 reacties
  • 1617 Bekeken

Beste Simpel,

 

ik ben al sinds weet ik hoe lang klant bij jullie, maar zal binnenkort moeten stoppen vanwege jullie toedoen.

 

Gezien jullie standaard antwoord “wij bieden momenteel geen ondersteuning voor esim / we houden het in de gaten / we zijn het aan het uitzoeken” gaat jullie binnen 1 maand (want dan komt die iphone 14 uit die enkel eSim heeft uit) heeeel veel klanten kosten.

 

Ik kijk uit naar een andere antwoord dan die 3 opties die hierboven zijn omschreven. Anders is de keuze snel gemaakt (lees: geforceerd switchen naar een andere provider).

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Charlie 12 September 2022, 15:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Aart van Klaveren,

Welkom op onze Community!

Dat kan ik heel goed begrijpen, het is ook een erg handige functie natuurlijk. Op dit moment staat het jammer genoeg nog niet op de planning. Vanwege het stoppen van het 2G-netwerk , wordt er ruimte gemaakt om het bestaande 3G- en 4G-netwerk te optimaliseren. Dit heeft op dit moment de prioriteit. 

We horen je zeker! Maar ik kan nog geen beloftes doen. Op den duur is het aannemelijk dat we meedoen met de trend en het gaan aanbieden. 

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Ik will de nieuwe Iphone 15 aan gaan schaffen en will 2 esims hebben 1 voor NL en 1 voor het verre oosten, 1 wil ik vervangen voor mijn prepaid sim.
Het zou fijn zijn als jullie eindelijk is esims zouden gaan aanbieden, jullie verliezen all een hoop klanten hierdoor.
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn..

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Shivam Badal! Bedankt voor de aanvulling voor deze topic 😄

Van harte welkom op onze community! 

Het klopt dat dit inderdaad enkel geldt voor de iPhone 14 die vanuit Amerika is aangeschaft. 
De Europese modellen van dit toestel worden nog geproduceerd moet onze normale simkaart slot. 

Indien je een los toestel aanschaft kan je de simkaart van jouw Simpel abonnement natuurlijk blijven gebruiken zoals je dat gewend bent. 

Groet, Noor 
Simpel

Dit geldt alleen voor de VS. In Nederland worden ze verkocht met een simkaart slot.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Anne Cornelissen

Jammer om te lezen dat jij ook om deze reden moet overstappen. 
Wij zijn echter een budgetprovider. Mochten wij ook de e-sim gaan leveren dan zou dat eigenlijk inhouden dat wij onze tarieven ook omhoog moeten gooien omdat er heel wat bij komt kijken bij het aanbieden van een e-sim. 
Indien je graag het T-Mobile netwerk wilt behouden zoals je het bij ons gewend bent dan kan je eventueel kijken bij de opties bij T-Mobile voor de e-sim mogelijkheden. 

Groet, Noor
Simpel
 

Ook wij gaan overstappen jaa.. is toch wel echt een ontwikkeling die doorgevoerd moet worden.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @ahmetkaya,

 

Je beantwoord je eigen vraag al..

 

Simpel biedt geen e-simkaarten aan en wij gaan die optie op de korte termijn ook nog niet aanbieden. 

Ik vind het jammer om te lezen dat je om die reden overstapt naar een andere provider, maar ik kan iets wat nog niet op de planning staat niet aanbieden.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer