Beantwoord

6GB relatief veel duurder dan 5GB

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Badge

Hoe kan het dat een 6GB abonnement, zonder onbeperkt bellen, 6,- duurder is dan een 5GB abonnement met onbeperkt bellen? Dat staat in geen verhouding…

 

Daarnaast de vraag: Als ik mijn bundel een maand verhoog, kan ik niet terug naar mijn oorspronkelijke abonnement, maar moet ik terug naar 4GB, die bovendien 2,50 duurder is… waarom is dat?

icon

Beste antwoord door Karin303 14 January 2020, 18:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

De prijzen zijn aktieprijzen en wisselen vaak.…

Je kiest wat voor jou het best uitkomt.…

Bel je niet vaak ga je voor meer data bijvoorbeeld. 

Als je je bundel wijzigt vervalt je actieabonnement en ga je meer betalen. Je kunt weer een nieuw actieprijs abonnement afsluiten door te verlengen.

Badge

Wat is dit nou voor een raar KIR-antwoord! Dat kan ik zelf ook verzinnen...

Niet logisch, niet klantvriendelijk (zeker ook omdat het niet duidelijk is, dat dit men doet) en doet mij in elk geval besluiten eens verder te kijken…

 

Beetje jammer dit...en geen antwoord op mijn vraag

 

Reputatie 6

Hoe kan het dat een 6GB abonnement, zonder onbeperkt bellen, 6,- duurder is dan een 5GB abonnement met onbeperkt bellen? Dat staat in geen verhouding…

Simpel koopt de bundels voordelig in en rekent die door naar jou. Ik vermoed dat omdat de €10,- bundel het meest gekozen wordt de grotere (GB) bundel duurder is. En de 5GB geldt alleen bij verlengen.

 

Daarnaast de vraag: Als ik mijn bundel een maand verhoog, kan ik niet terug naar mijn oorspronkelijke abonnement, maar moet ik terug naar 4GB, die bovendien 2,50 duurder is… waarom is dat?

Omdat je bij een wijziging van bundels terugvalt naar de reguliere tarieven.

Een extra waarschuwing zou zeker op zijn plaats zijn.

Omdat Simpel bij nieuwe abonnementen, wat een verlenging feitelijk ook is, werkt met actietarieven zijn de reguliere tarieven duurder.

Net als jij hebben wij, zowel Karin303 als ik, als klant hier onze bedenkingen over maar dit is het systeem waar Simpel voor heeft gekozen.

Bij elke provider vindt je wel iets dat minder/beter is.

Reageer