Beantwoord

Bellen postcode 3059 zeer slecht

  • 29 June 2020
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Hoi,

Ik heb al een aantal jaar een abonnement bij simpel.nl. Bellen is een drama thuis. Slechte verbinding ik liet het zo gaan omdat ik nog een zakelijke mobiel heb. Nu inmiddels wil ik mijn mobiel wat vaker gebruiken maar bellen is echt een drama.

Ik heb geen last met mijn Vodafone zakelijke mobiel. Mijn vrouw zit bij KPN heeft ook totaal geen last. Als ik prive wil bellen gebruik in inmiddels het mobieltje van mijn vrouw.

Simkaart in mijn zakelijke mobiel geeft hetzelfde slechte resultaat. Mijn zoon zit ook bij simpel.nl hem met mijn simpel.nl mobiel bellen daar begin ik al helemaal niet meer aan dan is het gewoon echt niet te doen.

Ik ben na aan het denken hoe nu verder. Is er misschien een oplossing?

Woonplaats: Rotterdam

Postcode: 3059

Mobiel: Iphone x

Mobiel vrouw Iphone 7

Mobiel werk Android A6 2019

Ik woon in postcodegebied 3059 Rotterdam.

icon

Beste antwoord door Houscouss 1 July 2020, 15:13

Bekijk origineel

2 reacties

Tijd om over te stappen. Ik ga op zoek naar een andere provider

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @nl21458,

Welkom op onze Community!

Het bereik in de randstad is over het algemeen juist sterk, T-Mobile is wederom als beste netwerk uit de bus gekomen. Het komt weleens voor dat er binnenshuis te veel signaal verloren gaat wanneer het pand (te) goed is geïsoleerd bijvoorbeeld. In dat geval is het mogelijk om dit te laten onderzoeken. Ook is het mogelijk dat je simkaart het probleem draagt omdat het in een ander toestel exact hetzelfde is. Om dit allemaal na te gaan, kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Groetjes,

Houssam

Reageer