Beantwoord

Dekking in huis Winschoten

  • 24 December 2020
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

In huis was de verbinding altijd redelijk (1 a 2 streepjes bereik) en de tegenpartij kon mij goed verstaan. 

Sinds een paar weken is het bereik in huis vrijwel 0 en moet ik naar buiten lopen om te bellen of ik moet mijn andere telefoon pakken waar ik 4 a 5 streepjes bereik heb (Simyo).

Het ligt niet aan mijn toestel (Samsung A50), want dat heb ik al getest. 

icon

Beste antwoord door Phil 29 December 2020, 09:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @dinkys!

Vervelend dat je ineens verminderd bereik hebt thuis.

Heb je wellicht al eens op de dekkingskaart gekeken en de status van het netwerk op je thuislocatie gecheckt? Soms kan je daar al een verklaring vinden. Kan je ook aangeven wat voor test je hebt gedaan om je toestel te testen? Indien je de simkaart nog niet in een ander toestel hebt getest raad ik je aan om dat nog te doen. Geeft de dekkingskaart geen verklaring en ervaar je in een ander toestel hetzelfde, dan raad ik je aan om contact met ons op te nemen. Dan pakt een van mijn collega's je abonnement erbij en kijkt hij of zij met je mee.

Groetjes,

Phil

Badge

Ik zal jullie contacten via Facebook. 

Reageer