Beantwoord

hoe zit het met hotspots bij Simpel

  • 23 January 2019
  • 6 reacties
  • 3662 Bekeken

hoe zit het met hotspots bij Simpel
icon

Beste antwoord door Robert 24 January 2019, 13:29

Bekijk origineel

6 reacties

kan ik met mijn Simpel abonnement gebruik maken van hotspots
Reputatie 1
Badge +9
Simpel heeft geen hotspots beschikbaar. Gebruik maken van hotspots van andere providers is ook niet mogelijk. Wel kan er met persoonlijke hotspots (hotspot die je in kan schakelen via de instellingen van je smartphone) uiteraard gewoon verbinding worden gemaakt.

Wij hebben een ip camera voor ons tuinhuisje. Maar hiervoor is internetverbinding voor nodig. Dus hebben we daar een telefoon liggen met een simpel abonnement. Hier staat de hotspot open voor de camera. Maar na een tijdje valt de verbinding met de camera weg. Als ik verbinding maak met een andere hotpot dan werkt de camera wel. Weet iemand hoe dit zou kunnen? 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Mel,

Welkom op onze Community!

Als ik het goed begrijp zit de simkaart wél in een telefoontoestel en gebruik je de persoonlijke hotspot van je Simpel abonnement om verbinding te maken met de IP-camera. In principe zou het dan wel moeten werken. Heb je al eens geprobeerd om de simkaart in een ander toestel te testen? Wellicht dat het probleem toestel gerelateerd is. 

Je kan ook de dekkingskaart nakijken om na te gaan of het bereik goed is op je woonadres. 

Mocht dit niet werken, neem dan vooral contact op met onze klantenservice, ze kunnen aan de hand van je gegevens met je meekijken. Als je wel kan bellen/internetten met het toestel, ben ik wel bang dat we verder niets voor je kunnen betekenen.

Succes!

Groet,

Mila

Hoi mila,

Hij doet het.... We hebben een andere telefoon gebruikt en het werkt. Bedankt voor de moeite. 

 

Super bedankt voor je hulp,

 

Groetjes Melanie 

Reputatie 2
Badge +8

Top @Mel!

Fijn dat het gewerkt heeft en bedankt voor het doorgeven!

Groet,

Mila

Reageer