Heb het e-mailadres van Mijn Simpel aangepast, maar er is geen mogelijkheid het e-mailadres dat gekoppeld is aan mijn Community-account aan te passen.
Is dit een flaw in het systeem?
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelHeb het e-mailadres van Mijn Simpel aangepast, maar er is geen mogelijkheid het e-mailadres dat gekoppeld is aan mijn Community-account aan te passen.
Is dit een flaw in het systeem?
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelDank Lisa voor het aanbod.
Heb hetzelfde probleem bij de Ziggo Community. Blijkt dat beide fora gebouwd zijn door inSided.com. Wellicht dat dit bedrijf hun huiswerk beter kan doen.
Laat het weten als het nijpend wordt: E-mailadres is nu provider gebonden; kan beter een ‘onafhankelijk’ account zijn: Gmail, of Outlook.
Goedemiddag!
Het klopt inderdaad dat je het e-mailadres niet zelf kan wijzigen.
Zou je mij een privébericht willen sturen met het nieuwe e-mailadres? Dan help ik je graag verder.
Groet, Lisa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.