Ik ben momenteel erg teleurgesteld in Simpel. Ik ben al vanaf 2016 klant en heb verder nooit klachten gehad. dit heeft mij doen besluiten om ook een abonnement voor mijn vrouw af te sluiten. Bij de aanvraag hebben wij gekozen voor nummerbehoud. Alles is soepel over gegaan en werkt uitstekend. Tot zover gaat het helemaal prima. Tot dat wij op een gegeven moment ontdekken dat er nog kosten worden afgeschreven van haar oude provider. Wij hebben contact met hun opgenomen en kwamen er achter dat Simpel een extra nummer heeft aangevraagd. Dit telefoonnummer was ons totaal niet bekend en wij hadden ook geen idee dat dit was gebeurt.
Simpel geeft aan dat wij dit hebben gekozen bij de aanvraag van het abonnement omdat wij voor nummerbehoud hebben gekozen. Ik kon mij hier niks van herinneren en was benieuwd welke optie wij dan hadden aangeklikt. Ik heb dit teruggezocht maar bij geen van de opties staat aangegeven dat er een extra nummer wordt aangevraagd.
Simpel heeft mijn inziens hierin een fout gemaakt met het overnemen van het nummer bij de andere provider. Zij geven helaas aan dat het niet hun schuld is, en dat de extra gemakte abonnement kosten (42 euro) niet hun probleem is. Ik heb meerdere keren gebeld maar het mensen aan de telefoon begrijpen het probleem niet. en kunnen niks voor ons betekenen.
Ik vind het slechte service.