Beantwoord

Gegevensgebruik niet gescynchroniseerd met Mijn Simpel

  • 20 July 2020
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Mijn "gegevensgebruik" op de smartphone is niet correct gesynchroniseerd meer met mijn abonnement. Hoe "reset" ik dit zodat het wel overeenkomt met wat er in mijnsimpel staat?

Zo gaat mijn abonnement al jaren in op de 18e van de maand, echter geeft mijn smartphone aan dat ik nog 6 dagen moet wachten (tot 24 juli). Ook heb ik volgens mijn telefoon 1500mb gebruikt, terwijl Mijn Simpel aangeeft 270mb te hebben gebruikt (sinds 18 juli dus).

Dit gaat ook gepaard met waarschuwingen dat ik (volgens mijn smartphone) op 60-80% van mijn limiet zit, terwijl dat dus helemaal niet het geval is!

 

Kortom, het ligt ineens helemaal in de war :-)

icon

Beste antwoord door Snowboard 20 July 2020, 23:14

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb even met je mee gezocht. Probeer eens of je met deze pagina verder komt. Er wordt gesproken over data usage en billing cycle.

Mocht je er daar niet mee uitkomen ga dan even naar een telefoonwinkel zodat ze met je mee kunnen kijken en helpen. Verschillen kunnen er zijn in het menu van telefoons.

Laat je even weten wanneer of het opgelost is?

Bedankt! Jouw bovenstaande reacties hadden beiden de oplossing, al stond "factuurcyclus" iets anders geschreven op mijn mobiel, namelijk als "gebruikscyclus".

 

Vraag is dus beantwoord!

Reputatie 6

Ik heb even met je mee gezocht. Probeer eens of je met deze pagina verder komt. Er wordt gesproken over data usage en billing cycle.

Mocht je er daar niet mee uitkomen ga dan even naar een telefoonwinkel zodat ze met je mee kunnen kijken en helpen. Verschillen kunnen er zijn in het menu van telefoons.

Laat je even weten wanneer of het opgelost is?

Android telefoon.

Instellingen, gegevensgebruik, factuurcyclus.

Factuurcyclus, aanklikken en aanpassen dagnummer en waarschuwing, limiet met een afwijkingsmarge. Om het aan te passen, mobiele gegevens aan (daarna uit). Gebruik naar behoefte, niet meer dan nodig is.

 

Bedankt voor je reactie! Echter zie ik "factuur cyclus" niet staan. Ik heb een Moto G5, misschien is het daar anders?

Reputatie 6

Android telefoon.

Instellingen, gegevensgebruik, factuurcyclus.

Factuurcyclus, aanklikken en aanpassen dagnummer en waarschuwing, limiet met een afwijkingsmarge. Om het aan te passen, mobiele gegevens aan (daarna uit). Gebruik naar behoefte, niet meer dan nodig is.

 

Reageer