Beantwoord

Van Nano naar Micro SIM kaart

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 386 Bekeken

Kan ik van een Nano Simkaart weer een Micro Simkaart maken? We hebben destijds een 3-in-1 simkaart gekregen en daar de Nano maat van gebruikt. Lijkt me niet ideaal om hier het Micro ding weer omheem te prutsen….. In de nieuwe telefoon van mijn man (nummer eindigend op -8704) moet een micro simkaart….. Nieuwe kost 15 euro zag ik. Da's best duur! Of kunnen jullie ons tegemoet komen? We hebben met ons bedrijf en hele gezin een Simpel abonnement.

icon

Beste antwoord door Phil 21 October 2020, 15:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt het proberen via de klantenservice,   maar het is te doen om " het microding " er weer omheen te doen, 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @lbesten,

In sommige gevallen is het, zoals Karin303 aangeeft, mogelijk om de simkaart nog terug te krijgen in de grootte die je wenst. Al is dat gepriegel wellicht niet heel wenselijk.

Via je Mijn Simpel account of de klantenservice kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Hier zitten inderdaad wel kosten aan verbonden. Een andere optie is om contact met onze klantenservice op te nemen en een van mijn collega’s te verzoeken een simkaarthouder te sturen. Dan sturen we je kosteloos een simkaarthouder toe waar je jouw simkaart in kan plaatsen. Zo hoef je niet te prutsen met de oude kaart en scheelt het je €15,00 voor een geheel nieuwe kaart.

Groetjes,

Phil

Reageer