Vorige week kreeg ik het bericht dat ik 100% van mijn bundel had gebruikt.. wat ik al erg raar vond omdat ik dit nooit heb en ik zat gewoon thuis op mijn wifi toen ik deze sms binnen kreeg! Toch heb ik besloten nog een aanvulling van mb’s te kopen. Dit heb ik meteen gedaan toen ik dit smsje las. Er zat hooguit een half uurtje tussen deze 2 berichtjes en ik zat nogmaals gewoon op mijn wifi.. hoe kan het dat ik nu ineens een sms krijg dat mijn simkaart geblokkerd is voor buitenbundel kosten? Ik schrok hiervan en ging kijken op mijnsimpel app. Hier zag ik ineens dat ik €54!!!! Extra kosten had gemaakt in deze tijd! Ik schrok hier erg van en snap niet hoe dit kan in zo’n korte tijd. Daarnaast heb ik het eerdere smsje (dat mijn kosten erg snel stegen) nooit gelezen.. hier heb ik nooit een melding van gehad dus deze zie ik nu pas staan. ik was mij hier geen kwaad van bewust. Ik vraag mij erg af hoe dit kan en of hier een oplossing voor kan komen??!!?? Want dit is bijna te belachelijk voor woorden...
Beste antwoord door Snowboard
Bekijk origineel